Drezno - Muzeum Transportu (Verkehrsmuseum)

Jedno z ciekawszych miejsc jakie miałem okazję zobaczyć. Muzeum mieści się w najstarszym budynku wystawowym miasta - Johanneum. To tylko jeden krok od Frauenkirche. Powstało ono w 1952 roku. Na powierzchni 5000 m kw. zobaczyć można - ale również dotknąć - eksponaty z czterech dziedzin: powietrze, ulica, szyna i woda. Ponieważ jest to miejsce bardzo rodzinne w wielu miejscach znajdują się atrakcje dla dzieci w różnym wieku. Można zostać pilotem śmigłowca (na symulatorze umieszczonym w prawdziwym śmigłowcu), kierowcą mini rajdówki, kapitanem statku (symulator wyświetlający ruch statku na dużym ekranie przed kołem sterowym). Ale i dorośli nie znudzą się odwiedzając to miejsce. Ja z przyjemnością zajrzałem do wnętrza lokomotyw, przyjrzałem się ekspozycji samochodów, obejrzałem makiety statków.


 
 
 
 
 
 

http://www.verkehrsmuseum-dresden.de

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz